Welkom in de nieuwe realiteit!
Deze visuele roman durft te fantaseren over dit onderwerp in een poging een van de waarschijnlijke ontwikkelingen in de nabije toekomst te voorspellen.
We naderen de drempel van een nieuw tijdperk van technologische ontwikkeling, maar alleen God weet waar de overvloed aan nieuwe technologieën en manieren om met de echte en virtuele werelden om te gaan de mensheid zal leiden.
Onze held Meta-Dude verkent de snelgroeiende digitale wereld door het prisma van ironie over de moderne consumptiemaatschappij. Hij is gewapend met sarcasme, een ontcijferende blaster en verwijzingen naar klassieke strips. En moge de St. Admin degenen helpen die hem in de weg staan...