Cthulhu heeft de roep gehoord
In je zoektocht naar eeuwig leven heb je krachten opgeroepen die je begrip te boven gaan. Je moet die vreselijke, eeuwenoude berg vol slijmerige troep genaamd Cthulhu zien binnen te vallen.
Ontwijk, rol, spring, salto, hang aan touwen terwijl je voortdurend blijft schieten. Madshot biedt supervloeiende en responsieve bewegingen, waarbij je altijd de controle in handen hebt om spannende momenten te beleven.