Madshot
In search of eternal life, you invited forces beyond your understanding. You must invade that abominable eldritch mountain of slushy nastiness known as Cthulhu. Be it your atonement or damnation.
Doge, roll, dash, wall jump, Backflip, frontflip, hang from ropes, and keep on shooting while doing it. Madshot offers a really fluid and responsive movement where you’re always in control to create intense and cool moments.