Loco Parentis
Vanaf nu gaat alles verder dan normaal. Je zit gevangen in een nachtmerrie die zich afspeelt in dit verblijf. Maar probeer niet eens te ontsnappen - je moet dit meisje helpen.
In dit spel zul je bovennatuurlijke en enge dingen tegenkomen die je onderweg naar vrijheid moet verslaan. Ontmoet angstaanjagende huurders van je huis... Zijn ze vrienden of vijanden? Ben je dapper genoeg om het verhaal van het kleine meisje te achterhalen en haar moeder te vinden? Hardcore gameplay, een dreigende sfeer en een constant gevoel van dreiging wachten op je.