Ga mee met onze dappere maar onfortuinlijke held en ontdek verloren beschavingen, onderzeese koninkrijken, prehistorische jungles en plekken die je verbeelding te boven gaan. Vergaap je aan de strijd tegen de onmenselijke stam van de Menkv en ontsnap aan de klauwen van gruwelijke monsters! Juich als hij het onmogelijke weet te bereiken en onnoemelijke gevaren trotseert in de ondergrondse wereld!
Met de verbluffende beelden, briljant acteerwerk en een soundtrack van wereldklasse is Little Orpheus een ondergronds avontuur dat je nooit zult vergeten. Kameraden, op naar het middelpunt!