Lightseekers
Kruip in de huid van een sterke magische held en speel het meermaals bekroonde kaartspel nu op de Nintendo Switch.
Er zijn honderden kaarten beschikbaar. Elk deck is uniek. Verzamel en ruil kaarten om de held van Tantos te worden.