Lightseekers
Epic battles await: Take the role of a powerful magic hero and play the multi-award winning Trading Card Game, now on Nintendo Switch.
With hundreds of cards available, each deck is unique and represents your personal play-style. Collect and trade cards to become the ultimate hero of Tantos.