Koumajou Remilia Ⅱ: Stranger's Requiem
Koumajou Remilia Ⅱ: Stranger's Requiem is een direct vervolg op de side-scrolling actiegame Koumajou Remilia: Scarlet Symphony, met bekende karakters van Touhou project, de serie geprezen door fans over de hele wereld.
De populaire tekenaar Banpai Akira is terug en voegt een gedurfd duister randje toe aan het ontwerp van de karakters, terwijl ze hun originele charme behouden, en gericht op de actie elementen van het vliegen tussen de kogelregens.
In de game staat Sakuya Izayoi centraal, met het verhaal dat ze naar het Kasteel van de Rode Duivel gaat, dat voorheen verdwenen was. Daar hoopt ze Remilia en de andere Rode Duivel personages te vinden, naast het feit dat ze de lente zoekt, die niet meer tevoorschijn komt.
Daarnaast bevat het een epiloog die je vrijspeelt nadat je het hoofdverhaal doorlopen hebt. Als een upgrade van het origineel, bevat deze versie een boss rush mode, Reimu Hakurei als speelbaar personage, de hoofdpersoon van de vorige game en nog veel meer.
Sakuya Izayoi, het dienstmeisje van het Rode Duivel Kasteel, stapt in de hoofdrol. Terwijl ze op zoek is naar Remilia en de andere Rode Duivel personages die vermist zijn, zoekt ze ook de oorsprong waarom de lente niet meer opkomt...Sakuya moet naar het mysterieuze opnieuw verschenen Rode Duivel Kasteel toe.
● Strijd in een regenboog van kogels! Vecht tegen de populaire Touhou karakters!