Om de Koningskroon te bemachtigen en het rijk te redden, moet de Brave Lord de spookachtige verschijning van Lord Grave onder ogen zien en de dodelijke kamers van het Koninklijk Paleis doorbreken die fel worden beschermd door talloze valmechanismen.
Killer Chambers is een hybride actieplatformgame / geheugenspel. Je moet overleven in kleine kamers gevuld met vallen totdat de zandloper een keer zich omdraait.
Bewapen jezelf met masochistische volharding en een goed (spier) geheugen, de King's Crown wacht op je!