IRONCAST
Ironcast is geïnspireerd op science-fictionschrijvers uit de Victoriaanse tijd, zoals H.G. Wells en Jules Verne. De game speelt zich af in een spannende alternatieve geschiedenis, waarin beschaafde mannen en vrouwen het bevel voeren over gigantische lopende oorlogsmachines die de vijanden van het Britse Rijk met de grond gelijk maken!
Combineer drie of meer knooppunten van dezelfde kleur om hulpmiddelen te genereren die de verschillende wapens en systemen van je Ironcast aansturen en neem het op tegen de vijand! Zet een schild op om je Ironcast te beschermen tegen vijandelijk vuur, vergroot je bewegelijkheid om aanvallen te ontwijken and houd je koelsystemen in de gaten om te voorkomen dat je machine oververhit raakt. Hoe meer knooppunten je in één beurt kunt combineren, des te meer hulpstoffen je genereert!
Tussen de missies door kun je je Ironcast aanpassen met upgrades als unieke wapens en verdedigingssystemen door de wrakstukken van je gesneuvelde vijanden te doorzoeken op nieuwe technologie en vaardigheden. Ook kun je het wapenarsenaal van je oorlogsmachine verder naar smaak aanpassen met passieve uitbreidingen. Het aantal mogelijke combinaties is zo goed als onbeperkt, dus het loont om te experimenteren met nieuwe strategieën en speelstijlen.
Dankzij de HD-trilfunctie en volledige touchscreenondersteuning voelt het uitschakelen van vijanden beter dan ooit!