De regels zijn simpel: knuffel iedereen, maar slechts één keer!
De multiplayerstand is exclusief voor de Nintendo Switch. Twee spelers kunnen samen op één Nintendo Switch spelen. Elke speler heeft slechts één Joy-Con nodig. De eerste die een personage voor de tweede keer omarmd, verliest!