Hyperdrive Massacre is een door de jaren 80 geïnspireerd lokaal multiplayer-knalfestijn voor 4 spelers. Kruip achter het stuur van een ruimte-Cadillac en schiet je een weg naar de overwinning tegen vrienden of de computer. Via beide manieren kun je een hele ploeg personages ontgrendelen.