Human: Fall Flat
Een rustige tuin is een vrijwel onoverkoombaar obstakel voor onze minuscule mensen in het nieuwste GRATIS level 'Miniature'.
Human: Fall Flat is een humoristisch, luchtig platformspel dat zich afspeelt in een wereld van zwevende droomlandschappen.
Elk droomlevel biedt een nieuwe omgeving waarin je kunt ronddwalen, van landhuizen, kastelen en Aztec-avonturen tot besneeuwde bergen en griezelige nachtelijke en industriële locaties. Er zijn verschillende routes door elk level en ingenieuze puzzels belonen verkenning en vernuft.
Hulp nodig om dat rotsblok op die katapult te leggen of een muur te vernielen? Online multiplayer voor tot 8 spelers verandert de manier waarop Human: Fall Flat gespeeld wordt.
Streamers en YouTubers storten zich op Human: Fall Flat vanwege de unieke hilarische gameplay. Fans hebben de video's meer dan 3 miljard keer bekeken!
Sinds de release zijn er al meer dan 4 totaal nieuwe gratis levels uitgekomen en er komen er nog veel meer. Wat kom je in het volgende droomlandschap tegen?