Human: Fall Flat
Explore a world where puzzles are gigantic, and the challenges even bigger! Human has shrunk!
Navigating a tranquil garden represents a near insurmountable problem for our tiny Human in the latest FREE level Miniature.
Play solo or call your friends; seven pals by your side in co-op maximises the silliness of an outsized adventure.
Human: Fall Flat is a hilarious, light-hearted physics platformer set in a world of floating dreamscapes.
Each dream level provides a new environment to navigate, from mansions, castles and Aztec adventures to snowy mountains, eerie nightscapes and industrial locations. Multiple routes through each level, and perfectly playful puzzles ensure exploration and ingenuity are rewarded.
Need a hand getting that boulder on to a catapult, or need someone to break that wall? Online multiplayer for up to 8 players transforms the way Human: Fall Flat is played.
Streamers and YouTubers flock to Human: Fall Flat for its unique, hilarious gameplay. Fans have watched these videos more than 3 Billion times!
Your Human is yours to customise. With outfits from builder to chef, skydiver, miner, astronaut and ninja. Choose your head, upper and lower body and get creative with the colours!
Since launch more than four brand new levels have launched free of charge with even more on the horizon. What could the next dreamscape have in store?