Hei, een wezen met een mensachtig uiterlijk, viel van zijn lievelingsplaats en is nu verdwaald. Nu is Hei verloren in een chaotische wereld vol met wezens en mysterious karakters. Reis door 4 verschillende niveaus, elk met zijn eigen bijzonderheden, en ontmoet onderweg een grote verscheidenheid aan nieuwsgierige mensen.