Harem Girl Isabella
Harem Girl: Isabella is een simpele puzzelgame waarin je tegels moet wisselen om elke illustratie te voltooien.
De game heeft een 'willekeurige modus' waarin je tegels moet draaien en wisselen. Geniet tussen de levels door van een rustgevende 3D-kaart en ga op ontdekkingstocht voor je aan een nieuwe puzzel begint.
Kan jij Isabella helpen haar juiste stralende vorm aan te nemen door deze prachtige afbeeldingen weer goed te zetten?