Harem Girl: Isabella is a simple puzzle game in which your goal is to swap tiles and complete each illustration.
The game offers a “random mode” with rotating and flipping of tiles. In between levels, enjoy the tranquility of a 3D map to explore before taking on a new puzzle.
Can you help Isabella shine through correctly rearranging these stunning images?