De verschrikkelijke "Szymon Spitfire" stuurt zijn armada van monsters naar het kleine dorpje "Vivid Island". Van alle dingen is een kleine jongen, slechts gewapend met een hamer, de enige die dapper genoeg is om op te staan tegen het kwaad.
Gebruik de kracht van je hamer als je naar vier mystieke landen reist. In 40 enorme levels kom je tientallen vijanden en gevaarlijke eindbazen tegen.
Oh, en heb ik de geweldige soundtrack al genoemd, geïnspireerd op het glorieuze geluid van het 8- en 16-bit console tijdperk?