Hammer Kid
The terrible "Szymon Spitfire" sends his armada of monsters to the small village of "Vivid Island". Of all things, a little boy, armed only with a hammer, is the only one brave enough to stand up to the evil.
Use the power of your hammer as you travel to four mystical lands. In 40 huge levels you will encounter dozens of enemies and dangerous bosses.
Oh, and did I mention the really great soundtrack, inspired by the glorious sound of the 8- and 16-bit console era?