Gerda: A Flame in Winter
Wanneer het stopt met sneeuwen, zal het kleine Deense dorpje Tinglev niet meer hetzelfde zijn. Stap in de schoenen van Gerda terwijl haar rustige leven op zijn kop wordt gezet door de bezetting van haar woonplaats tijdens de Tweede Wereldoorlog. Kies waar je heen gaat, wat je doet en wie je kunt vertrouwen in deze intieme verhalende RPG-lite-ervaring, geïnspireerd op gebeurtenissen uit het echte leven. Hoe ver zou jij gaan om je dierbaren te beschermen?
In deze aangrijpende verhaalgestuurde game ben je Gerda, een verpleegster wiens leven op een noodlottige dag in 1945 helemaal verandert. Het verhaal speelt zich niet af aan het front, maar in de intieme setting van het kleine Deense dorpje waar ze haar hele leven gewoond heeft. Alleen gewapend met haar verstand en kennis van de mensen om haar heen, moet Gerda proberen haar dierbaren te redden terwijl ze trouw blijft aan zichzelf.
Gerda: A Flame in Winter is een verhaal over mededogen, gemeenschap en moed, geïnspireerd door ervaringen en gebeurtenissen uit het echte leven. Ontdek een verborgen kant van de geschiedenis en vertel je eigen verhaal.