Find The Pairs: Classic Memory Puzzle
Het spel is heel gemakkelijk te leren - je moet om de beurt kaarten met afbeeldingen openen en proberen de positie van dezelfde afbeeldingen te onthouden. Zodra je twee identieke plaatjes opent, verdwijnen ze uit het veld. Met elk gevonden paar neemt de speltimer toe, maar als je te lang nadenkt, zal de tijd om zijn en zal het level mislukken.
Het spel is eenvoudig, maar met elk niveau neemt het aantal kaarten en afbeeldingen toe, dus je zult je geheugen moeten gebruiken om alle paren te vinden voordat de tijd om is! U kunt ook achtergronden en afbeeldingen naar wens aanpassen!