Doodle World Deluxe
De kwaadaardige Koning Gum en zijn kantoorbenodigdheden-handlangers hebben de magische kleurpotlood gestolen die werd gebruikt om de geweldige wereld van Doodle te creëren! Speel als Doodle en reis over de hele wereld om Koning Gum en zijn handlangers te verslaan.
De krabbels van een kind zijn tot leven gebracht in dit sterk gestileerde 8-bits spel! Door de beperkingen van de 8-bits hardware te omarmen, hebben we een compleet spel gemaakt met de uitstraling van een met de hand getekende wereld op notitieboekpapier.
Doodle World Deluxe bevat de oorspronkelijke versie van Doodle World en het geheel nieuwe spel, Doodle World Redrawn!
Doodle World heeft een innovatieve "Kids Mode". Met "Kids Mode" kunnen jongere spelers het spel spelen met meer levens, minder niveaus en gemakkelijkere vijanden en eindbazen!
Doodle World Redrawn is een nieuwe, nooit eerder uitgebrachte herinterpretatie van Doodle World met moeilijkere niveaus, vijanden en eindbazen! Gebruik de nieuwe dubbele sprongmogelijkheid om door deze moeilijkere niveaus te navigeren. "Kids Mode" is nog steeds beschikbaar in deze nieuwe versie, zodat zelfs jongere spelers van dit nieuwe spel kunnen genieten!
De muziek en het geluidsontwerp voor Doodle World Deluxe zijn gemaakt door de uiterst getalenteerde chiptune-artiest Takumi Grainger!