Demetrios - The BIG Cynical Adventure
Bjorn Thonen, een slonzige antiquair uit Parijs, wordt beroofd op een avond dat hij aangeschoten thuiskomt. Hij ziet zich gedwongen zijn eigen onderzoek te doen, met de hulp van zijn buurvrouw Sandra, en raakt verstrikt in een duistere, mysterieuze zaak.