Demetrios - The BIG Cynical Adventure
Bjorn Thonen, a slob of an antique dealer living in Paris, is robbed one night after coming home drunk. Forced to conduct his own investigation with the help of his neighbor Sandra, he ends up involved in a murky, mysterious affair.