Debris Infinity
Debris Infinity is een actiegame die je reflexen tot het uiterste test. Je kunt zelf de tijd manipuleren om onmogelijke manoeuvres uit te voeren. Ook worden je prestaties bijgehouden.
Met drie verschillende spelstanden voor één speler kun je je vaardigheden testen in spannende scenario's: race tegen de klok in Time Attack, plan je aanvallen met precisie in Power Wave of overleef om de hoogste score te behalen in Normal Mode.
Speel met een vriend en geniet van de coöperatieve gameplay in alle spelstanden, waarbij één speler als piloot en de andere als schutter speelt: synchronisatie is de sleutel tot succes!
Of vecht in Versus Mode, waarin je vijanden als wapens of aas kunt gebruiken om de andere speler op het verkeerde been te zetten en te verslaan!