Chop is Dish
«Chop is Dish» vertelt het verhaal van een kok die door mysterieuze wezens is beroofd. In zijn bos doken plotseling vreemde monsters op, die een stuk rundvlees hebben gestolen. Onze kok had dit vlees nodig voor zijn ultieme gerecht, en nu is het weg. Hij moet snel handelen door de dieven te achtervolgen en zijn belangrijke ingrediënt terug te winnen. Deze platformgame is een eerbetoon aan oldschool-videogames, maar het belangrijkste kenmerk is de hoofdrolspeler: een knorrige kok die zijn vijanden maar wat graag in de pan wil hakken.