Chess Grandmaster Royal Bundle
Teken het juiste pad en laat de koning niet gedood worden door de stukken van de tegenstander. Elke seconde zullen alle stukken bewegen. Los 30 puzzels op, waarvan sommige eenvoudig zijn, maar andere je tot nadenken zullen stemmen over elke komende seconde!
Vier minimalistische schaakpuzzels om je vaardigheden te testen in een reeks van 600 uitdagingen, ontworpen voor zowel ervaren schakers als beginners.
Een turn-based puzzelspel geïnspireerd door schaken. Word een ninja in het feodale Japan en bewijs je vaardigheden in de kunst van infiltratie, sabotage en moord. 50 levels van toenemende complexiteit, plus 10 "surrealistische" geheime levels.
Help de ridders hun koningen en koninginnen te redden in de prachtige en gevaarlijke Vikinglanden in 40 levels van toenemende complexiteit.