Castle Of Pixel Skulls
In Castle Of Pixel Skulls speel je als een geanimeerd skelet dat wakker wordt in een spookkasteel. Om te ontsnappen moet je uitdagende levels vol vijanden en vallen overwinnen terwijl je ook tegen de klok racet om de levels zo snel mogelijk te voltooien. Spikes, vuurballen, lava, verdwijnende platformen ... alles in dit kasteel probeert je te doden - heb jij wat nodig is om te overleven?
Speel door 40 intense en moeilijke levels in de perfecte mix van plezier en uitdaging die een hoofdbestanddeel was van de arcadeklassiekers. Berekende bewegingen, goed getimede sprongen en behendigheid zijn je sleutels tot succes!
De game biedt veel herspeelbaarheid omdat je de levels opnieuw kunt spelen om je vorige record te verslaan. Dus beheers je sprongen en ontwijkingen en probeer het spel in zo min mogelijk tijd te verslaan!
Mijn naam is Josep Monzonís Hernández en ik ben een ontwikkelaar van indiegames. Ik hou van het maken van eenvoudige, leuke en goed ontworpen spellen. Mijn grootste inspiratiebron zijn games uit het 8-bit- en 16-bit-tijdperk. Ik hou van elk aspect in het proces van het maken van videogames: pixelart, codering, game-ontwerp en tekenen. Ik heb in het verleden aan verschillende indiegames gewerkt - Castle Of Pixel Skulls is een van mijn laatste solo-ontwikkelde games en het was ongeveer een jaar lang in ontwikkeling.