Cast of the Seven Godsends
Cast of the Seven Godsends grijpt terug op de tijd toen klassieke 2D-actieshooters de dienst uitmaakten op de arcadesystemen. Vier verschillende moeilijkheidsgraden, zes werelden om te veroveren, twaalf eindbazen in het midden en aan het einde van levels, zeven goddelijke uitrustingen, vijf standaard wapens en 35 magische gevechtsspreuken!
De kwaadaardige keizer Zaraaima heeft de jonge erfgenaam van het land Dareca ontvoerd. King Kandar moet de hulp van de zeven goden van Dareca oproepen tijdens zijn reis door de zes werelden van zijn koninkrijk in een poging om zijn zoon te redden. Hij moet het opnemen tegen de legers van de keizer in gevechten in donkere wouden, zompige moerassen, onheilspellende molens, helse vulkanen, besneeuwde bergen, gouden steden en demonische kastelen. Elke wereld wordt bewaakt door eindbazen die gezworen hebben de koning om te brengen. Om hem bij zijn missie te helpen, kan King Kandar goddelijke harnassen dragen, verschillende wapens gebruiken en heftige spreuken oproepen. Kan de koning zijn zoon en koninkrijk redden, of valt Dareca ten prooi aan de duistere plannen van de keizer?