Battle Group 2
Er is een gevaarlijke nieuwe organisatie aan het oppervlak verschenen. De Talon zijn om onbekende reden uit op wraak en beschikken over een ogenschijnlijk onuitputtelijke voorraad middelen. Ze vallen aan met dodelijke precisie, efficiëntie en brute kracht.
In Battle Group 2 heb je de leiding over een geavanceerde zeevloot, die als enige partij kan bieden aan die dodelijke nieuwe vijand. Commandeer krachtige gevechtsschepen, voer ultramoderne luchtaanvallen uit en versla die nieuwe supermacht.