Batman: Arkham Trilogy
Neem het op tegen de beruchte superschurken van DC: de Joker, Scarecrow, Poison Ivy en meer in Batman: Arkham Asylum. Stap in de schaduwen van Batman: Arkham City's open wereld, de nieuwe en zwaarbeveiligde 'thuisbasis' voor dieven, gangsters en gestoorde criminele meesterbreinen. In Batman Arkham Knight scheur je door de straten van Gotham en neem je het op tegen het ultieme gevaar in de epische ontknoping van de trilogie.