Batman: Arkham Trilogy
Face off against notorious DC Super-Villains: The Joker, Scarecrow, Poison Ivy, and more in Batman: Arkham Asylum. Step into the shadows of Batman: Arkham City’s open world, the new maximum security “home” for thugs, gangsters, and insane criminal masterminds. In Batman: Arkham Knight, tear through the streets of Gotham and take on the ultimate threat in the trilogy’s epic conclusion.