Ons verhaal begint lang geleden, toen goden nog over de aarde heersten. Maar toen de geliefde god Farasis werd vermoord door de gevreesde god Zemet, begon een tijdperk van duisternis. Met zijn laatste krachten, smeedde Farasis een magisch zwaard.
Het unieke van deze game schuilt in de mogelijke interacties met de omgevingen: spelers kunnen muren vernietigen of beschadigde muren repareren om in de levels te vorderen.