One day, a youth received a divine message.
Our story begins long ago, when Gods still ruled all. The beloved god Farasis was murdered by the feared god Zemet, ushering in an age of darkness. Mustering the last of his strength, Farasis forged a magical sword.
The unique point of this game is how players can interact with their environment: destroy or repair damaged walls in order to progress through the levels.