Anime Poly Puzzle - Sci-Fi Maidens
Deze game biedt een overvloed aan schattige anime-personages die wachten om te worden ontgrendeld, vergezeld van talloze puzzels en heerlijke verrassingen.
Neem even de tijd om te ontspannen en jezelf onder te dompelen in de meesterwerken die je maakt, wetende dat de game elke puzzel automatisch opslaat.
Met zijn minimalistische maar plezierige gameplay combineert Anime Poly Puzzle - Sci-Fi Maidens naadloos ontspanning en plezier.