Ancient Weapon Holly
Holly, a humanoid weapon sealed deep within a labyrinth due to its potential to cause humanity's downfall, swears vengeance upon humans after awakening from a slumber that spanned thousands of years.
Experience a tense roguelike action game where you protect the source of your stolen power, the altar. Destroy gates that block your way and aim to clear stages. Use the magic stones you acquire to evolve Holly and expand the altar to deepen your strategies.
Long ago, when humans were still developing advanced civilizations, a war engulfed the world.
This girl was named 'Holly' by the people, and due to her overwhelming power, she was sealed deep within the earth.
After tens of thousands of years, the only emotion Holly felt upon awakening from her slumber in the dark magic ruins was an insurmountable hatred for humans.
Even though her weapon functions have degraded and she can now only slightly damage the ground or walls, Holly's vendetta against the world above has just begun.
Strategic foresight, rather than straightforward combat, is essential in this game.
With a skill tree format, a variety of enhancements are possible based on your strategy.