Heb jij het in je om alle 50 levels uit te spelen?
Gewassen verbouwen vergt geduld, dat weet iedereen... Tenzij je Agriculture speelt dus. Agriculture is een snelle twist op de geliefde spelmechanieken van landbouwsims waarbij het doel is om zo snel mogelijk met beperkte middelen de vereiste gewassen van elk level te verbouwen. Koop zaden en gereedschappen in de Shop die je kunnen helpen bij het boeren, maar koop verantwoord in en houd je portemonnee in gedachten. Als je de doelen van het level niet haalt voordat je geld op is of de tijd om is, verlies je!