Agriculture
Farming takes patience, as everyone knows… unless you’re playing Agriculture, that is. Agriculture a fast-paced twist on beloved farming sim mechanics where the goal is to grow each stage’s required crops as quickly as you can using limited resources. Buy seeds and tool upgrades from the Shop to aid in your efforts but purchase responsibly and always keep your wallet in mind. If you run out of time or money before meeting the stage goals, you lose!