ACA NEOGEO STAKES WINNER 2
Kies je favoriete paard en ga voor de overwinning in bloedstollende races! Bestuur je paard als nooit tevoren! Wees voorzichtig, want jockeys die de regels overtreden, kunnen een straf verwachten! Gebruik de besturing, voorwerpen en trainingssystemen om de beste jockey ter wereld te worden.