ACA NEOGEO STAKES WINNER 2
Choose your favorite of 12 horses and grasp victory in heated races! Control your horse like never before! Be wary, as jockeys who break the rules may be punished!! Make use of the controls, items and training systems to completely dominate the GI Races.