ACA NEOGEO NINJA COMBAT
"NINJA COMBAT" is een actiegame die in 1990 door SNK is uitgebracht. Goede ninja's reizen af naar de NINJA TOWER om de slechte ninjabende KAGE ICHIZOKU te stoppen. Vecht met een uitgebreid arsenaal aan wapens en ninjamagie en vraag een vriend om je te helpen in de strijd.