“NINJA COMBAT” is an action game released in 1990 by SNK. In order to defeat the evil ninja clan KAGE ICHIZOKU, justice-seeking ninjas head towards the NINJA TOWER. Enjoy battling with a wide array of weapons and ninja magic as well as the ability for a friend to join the action.