ACA NEOGEO METAL SLUG X
Deze game is een nieuwe versie van METAL SLUG 2. In vergelijking met zijn voorganger heeft deze versie een grote hoeveelheid aan extra wapens en vijanden. Door het aanpassen van verschillende elementen zoals de locaties waar de bazen tevoorschijn komen is de moeilijkheidsgraad volledig aangepast.