ACA NEOGEO METAL SLUG X
It is a rearranged version of METAL SLUG 2. Using METAL SLUG 2 as a base, a variety of new weapons and enemies have been added. Furthermore, with position changes of bosses and more, the game's difficulty has been completely readjusted.