Probeer 'm gratis!
Er is een gratis demo van A-Train: All Aboard! Tourism beschikbaar. Speel door het eerste scenario van de game en ervaar hoe het is om je eigen spoorwegbedrijf te runnen. Je kunt je opgeslagen gegevens van de demo vervolgens overdragen naar de volledige game, en dan direct doorgaan met het bouwen van je droomstad!
Stap aan boord en bouw de stad van je dromen in A-Train: All Aboard! Tourism, de nieuwste game in de klassieke stedenbouwsimulatieserie, voor de Nintendo Switch!
Deze nieuwe game in de A-Train-serie introduceert voor de eerste keer het element van 'toerisme'. Kun jij de uitdaging aan en een stad bouwen waar toeristen graag een kijkje willen nemen?
De game komt tevens met alle bekende bedrijfsmanagementfuncties uit de voorgaande games, van de werkende in-game beurs tot aan een financieringssysteem. Maar dit nieuwe deel komt ook met een hoop nieuwe functies, zoals het aanpassen van je voertuigen!
Dus stap aan boord van de A-Train met je team van betrouwbare adviseurs! Ben jij klaar voor de stad van je dromen?