Try it for free!
A free demo of A-Train: All Aboard! Tourism is now available. Play through the game's first scenario and get to grips with running your very own railroad company. You can then carry your save data from the demo over to the full game, and continue building the city of your dreams!
Climb aboard and prepare to build the city of your dreams in A-Train: All Aboard! Tourism, the latest entry in the classic urban development simulation series, on Nintendo Switch!
This latest installment in the A-Train series introduces the element of tourism to the urban planning formula, and focuses on building up towns into bustling tourism capitals.
Providing realistic business management simulations of financing, investing and more, as well as a wide variety of customisable options for all your vehicles, A-Train: All Aboard! Tourism is packed full of features for you to explore.
But don't be overwhelmed! Players old and new alike will be able to jump right into the series thanks to the fun and practical tutorials provided in the early stages.
So why not hop aboard the A-Train with your trusted team of advisors, and start crafting a bright future for your town?