De platformen in de voorgrond tekenen zich af tegen prachtige handgetekende achtergronden. Wolken drijven boven je voorbij, bomen deinen in de wind en historische architectuur duikt hier en daar in het landschap op terwijl rustige melodieën je begeleiden tijdens je ontspannen missie op zoek naar de liefde. Je beste tijden worden elke speelsessie bijgehouden, zodat je je eigen record kunt verbeteren.