Ultimate Spider-Man
Hoe staat het met jouw spinnenzintuigen? Ieders favoriete - chronisch op de proef gestelde - superheld keert terug! Help Spider-Man de gevaarlijkste straten van New York weer veilig te maken - of laat je verleiden door het kwaad en speel als Spidey's grootste vijand: Venom! De straten van Manahattan bieden je veel vrijheid: red burgers die in gevaar verkeren, reken af met straattuig en bereid je voor op waanzinnige gevechten met superschurken als Electro, de Rhino en de Beetle... om Venom niet te vergeten! Spidey's psychotische dubbelganger speelt een belangrijke rol in dit avontuur. Speel je als Venom dan kun je dood en verderf zaaiend door The Big Apple marcheren, waarin je het zowel tegen de politie als tegen Spider-Man zelf opneemt. Het creatieve team achter de strips van Ultimate Spider-Man werkte mee aan het script en de look van de game, met als resultaat de meest levendige game-representatie van Spidey's avonturen tot op de dag van vandaag.