Ultimate Spider-Man
Spider sense tingling! Everybody's favourite beleaguered superhero returns; take control of the amazing Spider-Man as he cleans up some of New York's meanest streets - or take a walk on the wild side and play as Spidey's mortal enemy Venom! Ultimate Spider-Man's free roaming gameplay lets you rescue citizens in peril, battle regular street criminals, and go toe to toe with some of the webslinger's deadliest foes - Electro, the Rhino and the Beetle, not to mention that Venom guy... Spidey's psychotic doppelganger plays a starring role in this adventure, and you don't just get to fight him - choose to play as Venom and you can wreak a trail of destruction across the big apple, taking on cops and Spider-man alike. With the creative team from the Ultimate Spider-man comic book on script duty, plus awesome, comic style visuals, Peter Parker's crime-fighting exploits have never before been captured so vividly. The webspinner's latest romp around New York is Spidey's - and Venom's - greatest videogame yet.