Street Racing Syndicate
Ga naar de drukke straten van Los Angeles, Philadelphia en Miami om tegen rivalen te racen. Ontsnap aan de aandacht van de politie en maak indruk op de vrouwen. In Street Racing Syndicate kun je in meer dan 40 gelicenseerde auto's van onder andere Nissan en Mitsubishi rijden, en deze naar hartelust tunen en aanpassen. Door de combinatie van gesloten en open circuits, de realistische rijeigenschappen, de autoschade waarmee je rekening moet houden en de altijd aanwezige dreiging van politieagenten, zal het leven op de straat hard zijn. Wat? Dacht je dat je zomaar even geld, respect en de bewondering van aantrekkelijke vrouwen zou verdienen?